Barion Pixel

+36 20 253 5612

info@p19.hu

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen „Általános Szerződési Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyének, és szolgáltatásainak igénybevételét. Az Általános Szerződési feltételek szerint a P19 Boutique Villa üzemeltetője az Infinitinvest Bt., továbbiakban Szolgáltató, elszállásolási Szerződést köt az egyéb szálláshely szolgáltatást igénybe vevő személyekkel szerződő felekkel.

Szerződő felek

Vásárló/Vendég: A szálláshely szolgáltatását igénybe vevő, a honlapon keresztül, illetve a Szolgáltatónál szolgáltatást vásárló jogi vagy magánszemély, aki az ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el, továbbiakban Vendég

Szolgáltató: Infinitinvest Bt.

Cím: 1111 Budapest, Karinthy Frigyes út 24. 6/4.
Levelezési cím: info@p19.hu

Telefon: 0036204045725

  1. Általános Szerződési Feltételek célja

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vendég között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően Szolgáltató tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül irányadóak.

  1. Szerződési Feltételek elfogadása

A Szerződési Feltételek Vendég által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.

  1. Szerződési Feltételek hatálya

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg Szolgáltató szolgáltatást biztosítja. Jelen ÁSZF 2020. január 1-étől határozatlan ideig hatályos.

  1. A szolgáltatás területi hatálya

Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.

  1. Szerződéses fogalmak:

Vásárló/Vendég: A szálláshely szolgáltatását igénybe vevő, a honlapon, Szolgáltató által üzemeltetett social web felületeken vagy a Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló szálláshely szolgáltatókon keresztül szolgáltatást vásárló személy, aki az ÁSZF-et tudomásul veszi és magára nézve is kötelezőnek fogadja el, továbbiakban Vendég

Szolgáltató: a jelen ÁSZF feltételei szerint szálláshely szolgáltatást nyújtó P19 Boutique Villa üzemeltetője az Infinitinvest Bt., továbbiakban Szolgáltató
A szolgáltatás: egyéb, átmeneti szálláshely szolgáltatás
Árajánlat: A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató írásos árajánlata.
Foglalás: Foglalás a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató által írásban megküldött visszaigazolása, mely tartalmazza a szolgáltatás tárgyát, helyét, időtartamát és árát, valamint a foglalás véglegesítéséhez szükséges, a teljes szállásköltség megfizetésére vonatkozó adatokat.
Foglalás véglegesítés, érvényesítés:
A foglalásban meghatározott 100% megfizetése a foglalás biztosítása érdekében.
A Foglalás a 100 % megfizetését követően jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül, és egyben az ÁSZF és a Foglalási és Lemondási Feltételek automatikus elfogadását jelenti.
Fizetési és lemondási feltételek:
A Szolgáltató által biztosított szolgáltatás ellenértékének megfizetésére, a foglalás és fizetés módjára, ütemezésére, a foglalás lemondás esetére és a lemondás esetén vissza nem térítendő összegre vonatkozó feltételek meghatározása.
On-line bankkártyás fizetés:
A Szolgáltató weblapján indított bankkártyás fizetés vagy a Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló szálláshely szolgáltatónál indított fizetés.
A szolgáltatás területi hatálya
Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.

  1. Szolgáltató az alábbi feltételek szerint nyújtja a szolgáltatást:

6.1. A Vendégház elsősorban egyben kiadó, összetartozó családok, baráti társaságok részére. Maximális létszám: Hat fő (5 év fölötti) és két (5 év alatti) gyermek.

6.2. A Szolgáltató nem tartózkodik a Vendégházban, Önök, mint Szerződő felek, a Badacsonytomaj Panoráma utca 19. szám alatt található 2 hálószobás, 2 fürdőszobás, 2 teljesen felszerelt konyhával, nappali-étkező helyiséggel,bekerített kerttel, kerti bútorokkal, parkolóval rendelkező vendégházat és szolgáltatásait és eszközeit egyéb szállásként, üdülési, pihenési célból saját felelősségükre veszik igénybe. A házban illetve a kertben található berendezéseket és felszerelést, – ideértve hozzáértés esetén a szauna, a kültéri masszázsmedence, a kerti grill, bográcsozó hely illetve a kerékpárok gondos használatát, – az Önök rendelkezésére bocsátjuk ott tartózkodásuk alatt.

6.3. Minden tőlünk telhetőt megteszünk vendégeink biztonsága érdekében, felhívjuk figyelmüket az esetleges veszélyforrásokra, azonban a házban illetve az ingyenes parkolóban lévő személyes vagyontárgyaikért, valamint a ház és környezete nem rendeltetésszerű használatából eredő személyi sérülésekért, illetve a házban keletkezett károkért felelősséget nem tudunk vállalni. Az Önök által a házban, annak berendezéseiben, és azok környezetében okozott károkért ideérve a házon kívül használható sporteszközöket, kerékpárokat is, kártérítési felelősség terheli Önöket.

6.4. Probléma esetén elérhetőek vagyunk a honlapon illetve a jelen ÁSZF-ben megadott telefonszámon, illetve e-mail címen, hogy segítségükre lehessünk ott tartózkodásuk idején, távozás utáni reklamációt azonban nem tudunk elfogadni.

  1. Ajánlatkérés illetve foglalás menete:

7.1.A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlat írásos közös megegyezés alapján módosítható. Az árajánlatra történő válasz hiányában az árajánlat 4 napos türelmi idő után törlésre kerül.

7.2. A foglalás a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató vagy szolgáltatást közvetítő általi írásban megküldött visszaigazolásával, a teljes szállásköltség 100 %-ának megfizetését követően jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül, és egyben a Foglalási és Lemondási Feltételek és az ASZF automatikus elfogadását jelenti. Vendég elfogadja, hogy az általa a foglalás első napját megelőző 15 napon belül lemondott foglalásra, a foglalás érvényesítésekor előzetesen befizetett foglalási összeget a szolgáltató nem téríti vissza Vendég részére.

7.3. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

7.4. A Szerződés tartalma kiterjed a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, valamint a Foglalási és Lemondási Feltételekre, illetve a vonatkozó ASZF-re.

7.5. A Szerződés módosításához, kiegészítéséhez a felek általi írásos megállapodás szükséges.
Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében van lehetőség. Ennek a lehetőségnek a jogát a Szolgáltató fenntartja magának.

7.6. A Szolgáltató vendégház a meghirdetett árait, – kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, – előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

7.7. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Szolgáltató Vendégház a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

7.8. A helyi idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül extra fizetendő a helyszínen Vendég/éj alapon. Az idegenforgalmi adó fizetési kötelezettség a 18-70 év közötti személyekre vonatkozik.
Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a szolgáltató weboldalás, social media felületein és a szolgáltatást közvetítők oldalán kerülhetnek meghirdetésre. Szolgáltató fenntartja a jogát, hogy a különböző online felületeken eltérő árazást alkalmazzon.

7.9. A honlapon és egyéb fórumokon meghirdetett közvetített szolgáltatásokért (aktív pihenés) és e szolgáltatások közben bekövetkezett balesetekért és károkért a Vendégház üzemeltetője nem vállal felelősséget és nem terheli felelősség. A meghirdetett szolgáltatásokat a Vendég saját felelősségére veszi igénybe.

7.10. A lefoglalt, de a Vendég szálláshelyen való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, közvetített szolgáltatások,) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

  1. A Szolgáltatás módosítása, törlése

8.1. Árajánlat:

A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató árajánlatot küld. Az árajánlat írásos közös megegyezés alapján módosítható. Az árajánlatra történő válasz hiányában az árajánlat 4 napos türelmi idő után törlésre kerül.

8.2. Foglalás

8.2.1.Amennyiben a Szolgáltató által a foglalás megerősítéséhez kért 100 % megegyezés szerinti határidőig nem kerül megfizetésre a foglalás törlésre kerül. A szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű. A foglalás módosításához, kiegészítéséhez a felek általi írásos megállapodás szükséges.

8.2.2. Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a létszám módosítására a szabad kapacitás függvényében van lehetőség. Ennek a lehetőségnek a jogát a Szolgáltató fenntartja magának.

8.2.3. A Szolgáltató vendégház a meghirdetett árait, – kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, – előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

  1. Igénybevétel feltételei:

9.1. A vendég a szállást az igénybevétel napján 15.00-18.00 óráig történő bejelentkezéssel (check-in) veheti igénybe. Kijelentkezés (check-out) az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11.00-ig. Előzetes megállapodás esetén a be és kijelentkezési időpont meghosszabbítható.

9.2. A Vendég a szálláshelyre érkezéskor a hatályos jogszabályoknak megfelelően személyazonosságát köteles a szállás elfoglalása előtt igazolni. A kitöltött és aláírt bejelentővel a vendég elfogadja a szálláshely Általános Szerződési Feltételeit illetve a szálláshely kifüggesztett Házirendjét.

9.3. A Vendég hibájából keletkező sérülésekért a Szálláshely nem vállal felelősséget. A rongálás miatti költségeket a szálláshely a vendégre terheli.

9.4. Amennyiben a vendég a szállást az érkezés napján reggel 9.00 előtt kívánja elfoglalni, az előző éjszaka szállásdíjának 50 %-a kerül felszámításra.

9.5. A szálláshelyre higiéniai okokból és az allergiások egyre növekvő számára tekintettel háziállatok NEM hozhatók. Az engedély nélkül behozott háziállatok által okozott sérülésekért, károkért a vendéget kártérítési kötelezettség terheli a szálláshely felé.

9.6. A házban tilos a dohányzás.

  1. Szálláshely használat visszautasítása, szerződés megszűnése.

10.1. A Szálláshely jogosult a szerződést felmondani és a szolgáltatásnyújtást megtagadni amennyiben a Vendég 1. nem teljesítési fizetési kötelezettségét.
2. a vendég nem rendeltetésszerűen használja a szálláshelyet
3. fertőző betegségben szenved
4. drog befolyása alatt áll
5. elfogadhatatlan, erkölcstelen, erőszakos, összeférhetetlen magatartást tanúsít a házban és környezetében.
6. a feleken kívül álló okok, úgynevezett Vis Major (háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése, szolgáltatást akadályozó nem várt műszaki hiba), esetén, melyek felett a fél nem bír ellenőrzéssel

  1. A Vendég jogai
  2. A Vendég jogosult a Szálláshely szolgáltatási körbe tartozó rendeltetésszerű használatára,
    2. A Vendég jogosult a szálláshely berendezéseinek, eszközeinek használatára.
    3. A Vendég, hozzáértés esetén, jogosult a Szolgáltató vendégházban található eszközök kiemelten a szauna, kültéri masszázsmedence, elektromos berendezések, fűtőtestek, kerti grill és a kerékpárok rendeltetésszerű, gondos használatára.
    3. A tartózkodás idején felmerülő bármely probléma esetén a szolgáltató telefonon illetve írásban az info@p19.hu címen elérhető, a probléma mielőbbi megoldása érdekében.
    4. A Vendég panasztételi joga a szálláshely elhagyását követően megszűnik.
  1. A Vendég kötelezettségei

12.1. Vendég köteles a Szerződésben foglaltak szerinti időpontig és módon kiegyenlíteni a szolgáltatások ellenértékét.
12.2. Gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó 18 év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a szálláshelyen.
12.3. Vendég köteles az általa, vagy kísérője illetve a felügyelete alá tartozó személyek által okozott kárt a szolgáltatónak megtéríteni.

  1. A Szolgáltató jogai

13.1. A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és véglegesített, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely szolgáltatásra beérkezett 100 % szállásköltség összegének megtartása jelen ÁSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltétekben rögzítettek szerint.
13.1.2. A Szolgáltatónak jogában áll a 10.1. 1-6. pontjai alatt foglaltak esetén a szálláshely szolgáltatás visszautasítása, megszüntetése.

13.2 A Szolgáltató a közös használatú területein de beleértve a gépkocsi parkolót és a szálláshelyhez közvetlenül tartozó külső területeket) vagyonvédelmi okokból zártláncú kamerarendszert üzemeltethet, amelynek felvételeit a Szolgáltató a vonatkozó jogszabályok előírásainak megfelelően tárol, töröl, illetve jogsértés esetén átad az illetékes hatóságnak.

  1. A Szolgáltató kötelezettsége felelőssége

14.1.. A Szolgálató köteles a vendég tartózkodása alatti panaszát kivizsgálni és megtenni a szükséges lépéseket a probléma kezelésére.
14.2. A Szolgáltató köteles telefonos elérhetőségét megadni a Vendégnek, az ott tartózkodása alatt esetleg felmerült problémák, kérdések rendezése érdekében
14.3. Szolgáltató nem vállal felelősséget a vendég által behozott elektromos berendezésekért, azok okozta károkért a vendég a felelős.
14.4. Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a vendég által saját maga okozott károkra illetve a vendégek körén kívül álló elháríthatatlanul bekövetkezett károkra.
14.5. Szolgáltató nem vállal felelősséget a szolgáltató közösségi tereiben illetve szobáiban hagyott személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért.
14.6. A Szolgáltató ingyenes  parkolójában hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

  1. Fizetési és Lemondási Feltételek

16.1. A foglalás a Foglalási és Lemondási Feltételek illetve az ASZF elfogadásával, a teljes szállásdíj 100 %-ának előre történő megfizetése és annak visszaigazolása után érvényes. Amennyiben a kért összeg a megjelölt határnapig nem érkezik meg, Szolgáltató ajánlati és szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.
16.2. A 100 % megfizetése közvetlenül a Szolgáltatónál online bankkártyával történhet, vagy a szolgáltatást közvetítő esetén a közvetítő által közzétett módon.
16.3. Kiemelt időszak:
Az online felületeken hírdetett ajánlatok rögzítik az aktuális kiemelt időszakra érvényes szabályokat. (minimum foglalási időszakot és díjakat is. A Szolgáltató a kiemelt időszakot és az abban foglalt feltételeket bármikor módosíthatja.
16.4. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő Vendéget terheli.

  1. Bankkártyás online fizetési rendszer feltételei:
  2. 1. Általános jellemzők:
    17.2. A Szerződési Feltételek Vendég által történő elfogadása a vásárlás illetve szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi.
    17.3. A Szerződés akkor jön létre, ha a fenti pont értelmében a Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe veszi egyben a jelen Szerződési Feltételek elfogadását jelenti.
    17.4. A Vendég a szolgáltatások ellenértékét elektronikus úton, bankkártyával, a megrendelés nyugtázásakor teljesíti.
    17.5. Foglalás akkor jön létre, amikor a Vendég a foglalást végső formájában jóváhagyja. Szolgáltató garantálja, hogy Vevő bankkártyájának megterhelése csak azután jön létre, miután Vendég fizetési szándékát internetes felületen megerősíti.
    További részleteket lásd: https://p19.hu/barion-bankkartyas-fizetes/
  3. Szolgáltató kötelezettsége és felelőssége:

18.1. A Szolgáltató a Szolgáltatást a Vendég részére folyamatosan biztosítja a Vendég fizetési kötelezettségének teljesítése ellenében.
18.2. A Szolgáltató nem felel olyan károkért, amelyek, erőhatalom, természeti csapás (vis major), vagy egyéb, a Szolgáltató érdekkörén kívülálló ok, illetve esemény folytán következnek be, amelyekért a Szolgáltató nem tehető felelőssé.
18.3. A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállal. Az ellenérték tartalmazza a szolgáltatásnak megfelelő terhelő közterheket, illetve az Általános Forgalmi Adó (ÁFA)-t, a személyenként és éjszakánként fizetendő idegenforgalmi adó kivételével.
18.4. A Szolgáltató a vásárló Vendég adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, azokat azonban továbbadni sem reklámfelhasználás sem egyéb célra – a Vendég kifejezett hozzájárulása hiányában – nem jogosult.
18.5. Vendég bejelentések, panaszok kezelése
A Vendég a fenti banki szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltatónak személyesen, telefononos ügyfélszolgálatán, valamint a info@p19.hu e-mail címen jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vendéget. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vendég által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.

  1. A Vendég jogai és kötelezettségei

19.1. A vendégnek a bankkártya fizetés megkezdés előtt pontos adatok megadásával ki kell töltenie a honlapot, az esetleges probléma elkerülése végett.
19.2. A Vendég adatok megadása során megadott téves adatokért, és az azokból adódó károkért semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő esetleges téves teljesítésért.
19.3. A Vendég kötelessége a szolgáltatás fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vendég csak a Szolgáltató előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a megrendelt szolgáltatás vételárát a Vendég nem tudja megfizetni, akkor a megrendelt szolgáltatás automatikusan törlődik a rendszerből.

  1. Bankkártyás Online fizetési rendszer

20.1. A bankkártyával való fizetés a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül történik, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat vagy látogassa meg a Barion Paymant Zrt. weboldalát (https://www.barion.com/hu/).
20.2. A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő vendég nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.
20.3. A vásárló Vendég hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vendég kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vendég hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból
származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.
20.4.. Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése
20.4.1. Általános Szerződési Feltételeinkben valamint A Foglalási és Lemondási Feltételeinkben foglaltak értelmében Vendég foglalását a teljes szállásköltség 100 %-ának előre történő megfizetésével tudja érvényesíteni, mely összeg az érkezés napjához képest 15 naptári napon belüli lemondás esetén nem visszatérítendő.
20.4.2. Amennyiben a Vendég tévesen a 100% ot meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban -e-mailben: info@p19.hu-a Szolgáltató felé kell jeleznie. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát.
Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását és a túlfizetett összeget a bankköltségek levonása után 15 napon belül jóváírja. A vizsgálat eredményéről a Vendéget (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

  1. Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD, AMEX és MAESTRO

Adatvédelem

A Szolgáltató fontosnak tartja a személyes adatok védelmét, és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezeti intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja, a vendég adatokat a vonatkozó törvényben meghatározott módon és ideig tárolja.
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése során köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló hatályos jogszabályok érvényesítésére. Az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló törvény adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően eljárni.
Vendég tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság felé a törvény szerinti adatszolgáltatást teljesíteni.

Szolgáltató adatvédelmi elveit külön Adatvédelmi Nyilatkozatban teszi közzé honlapján.

Budapest, 2020.03.01.